fredag 30 augusti 2013

Mot Hibiskus! (x2)

Mot Hibiskus 1.
Stengången här i vår trädgård är ingen stengång längre.
Med gemensamma krafter har maken och jag släpat bort alla plattor. Nu ska jag "bara" rensa bort ogräset, lägga en stenkant, gräva bort lite av stenmjölet/sättsanden och blanda ut resten med kogödsel och jord innan jag ska plantera. Givetvis ska alla växter flytta runt...
Mot Hibiskus 2.
Styrde stegen in till grannen, en fantastisk Hibiskus växer vid hennes uteplats.
 Dundersöta blommor!
Om några år kanske vi också har så här många fina blommor!

2 kommentarer:

  1. Det är en sådan hibiskus jag har. Min står lite torrt så blommorna håller inte så länge. Det gör de kanske inte hos någon. Glad för den är jag i alla fall.
    Vilket jobb ni gjort. Blir nog bra!

    Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jösses, vilken hibiskus grannen har! Hoppas att din kommer att trivas lika bra och blomma lika fint.

    Ha en fortsatt skön helg.
    Kram!

    SvaraRadera